World of Warcraft – recenzja #1

World of Warcraft – recenzja #1

Chociaż gry MMORP online masowo multiplayer istnieją już od lat, tak długo trwało przełamanie tego gatunku. Oto gra online RPG, w którą powinieneś zagrać, bez względu na to, kim jesteś. To dlatego, że World of Warcraft przedstawia wszystkie najlepsze aspekty tego stylu gier, jeśli nie wiele z najlepszych aspektów gier w ogóle. Zawiera również wiele charakterystycznych cech, które sprawiły, że poprzednie gry Blizzard Entertainment były tak rozrywkowe, niezapomniane, trwałe i udane. Oczywiście, dotychczasowe osiągnięcia firmy nie gwarantowały, że World of Warcraft mogło się tak dobrze sprawdzić. Tak wysokiej jakości po prostu nie można się spodziewać, ani nie należy go przeoczyć.

W World of Warcraft, utworzeniu alter ego, wybierając spośród wielu kolorowych ras i potężnych klas, a następnie rozpocząć odkrywanie, questing, i walczy w Azeroth, fantazji Warcraft ustawienia opisywany w czasie rzeczywistym gier strategicznych Blizzarda. Fani tych gier (zwłaszcza Warcraft III i jego pakiet rozszerzeń) znajdą tutaj mnóstwo referencji i będą pod wrażeniem tego, jak wiernie World of Warcraft tłumaczy tak wiele drobnych szczegółów Warcrafta, a nawet niektóre z drobniejszych punktów jego gry w takie pozornie inny styl gry. Tymczasem fani innych internetowych gier fabularnych będą pod wrażeniem ogromu i objętości treści wyświetlanych w World of Warcraft, których ustawienie płynnie łączy kilka szalenie różnych typów miejsc i sprawia, że ​​wyglądają tak, jakby były wszystkie należą jako części całości.

World of Warcraft jest powierzchownie podobny do wielu innych gier, które pojawiły się przed nim, i wyraźnie czerpie inspirację z niektórych z nich. Podstawy są tutaj, takie jak walka z niebezpiecznymi stworami (opcjonalnie z innymi graczami), odkrywanie świata w pojedynkę lub w towarzystwie innych graczy, podejmowanie różnych zadań, zdobywanie poziomów doświadczenia i nowych umiejętności oraz zdobywanie potężnych przedmiotów. Jednak bezpośrednie porównanie World of Warcraft z którymkolwiek z jego poprzedników byłoby prawie jak w profesjonalnym klubie sportowym przeciwko drużynie szkolnej. Z całym szacunkiem dla innych internetowych gier RPG, World of Warcraft jest w samej lidze. Gra wyraźnie korzysta z tego, że nie jest pierwszym tego typu, ponieważ problemy z projektowaniem, które nękały poprzednie internetowe gry fabularne, są bardzo dobrze obsługiwane w World of Warcraft. Co więcej, subtelne innowacje gry mają dramatyczny wpływ na przepływ akcji z minuty na minutę, z godziny na godzinę, z dnia na dzień i później. Tak więc szczegóły projektu gry – wraz z niesamowicie rozległym, pięknym, majestatycznym światem – przekładają się na jedyne w swoim rodzaju doświadczenie, które wydaje się świeże i oryginalne samo w sobie.

Na szczęście gra jest bardzo przystępna. World of Warcraft to złożona gra, której złożoność jest starannie ukryta za pomocą prostego, czytelnego, niezakłóconego interfejsu i imponującego silnika graficznego 3D, który zapewnia wysoką wydajność w szerokim zakresie systemów, a nie skąpy w czystej lampie błyskowej. Interfejs gry jest tak przejrzysty i łatwy do opanowania, a sama rozgrywka jest tak szybka intuicyjna, że ​​nie ma nawet samouczka do przebrnięcia; jest tylko kilka pomocnych, opcjonalnych porad podręcznych, a także doskonały wydrukowany podręcznik, który zawiera szczegółowe informacje na temat większości różnych aspektów gry. Ważne jest również podkreślenie, że World of Warcraft działa szybko i sprawnie. Możesz przejść z pulpitu do gry w ciągu zaledwie kilku sekund, a jest to właściwie jeden wielki, wielki, płynny świat. Czasy ładowania są tak rzadkie, jak krótkie. Pojawiają się tylko podczas podróżowania po ogromnych kontynentach gry lub w określonych strefach wyższego poziomu, które są dostępne dla każdej grupy graczy, co gwarantuje nowe wyzwanie.

Tak więc World of Warcraft jest bezbolesny, aby wejść do gry – z wyjątkiem sytuacji, w której potrzebujesz karty kredytowej lub przedpłaconej karty do gry, aby utworzyć konto, a także początkowo decydować o rodzaju postaci do grania, ponieważ wydaje się, że wiele opcji wygląda inaczej. jakby mogli być ciekawi. I okazuje się, że są. Dlaczego więc nie spróbować wszystkich? Gra pozwala tworzyć wiele postaci na dziesiątkach różnych dostępnych “domen”, z których każda jest unikalną instancją świata gry, która może pomieścić tysiące równoczesnych graczy. Niektóre z tych dziedzin zaspokajają fanów odgrywania ról, którzy wolą grać przez cały czas, podczas gdy inne królestwa są dostosowane do działania gracza w stosunku do gracza. Niezależnie od tego królestwa World of Warcraft są ładnie (jeśli nie gęsto) zaludnione, a niefortunne problemy z loginem i lagiem, które nękały grę po pierwszym uruchomieniu, w większości zostały załatwione w ciągu kilku dni. Gra ma w sobie solidną atmosferę, która jest nietypowa dla gatunku, a dla RPG World of Warcraft zaskakuje swoją reakcją. W rzeczywistości, żadne kwalifikacje nie są potrzebne: World of Warcraft szczyci się ścisłą kontrolą i dopracowaną prezentacją, która jest pożądana w każdym rodzaju gry.

Po niezliczonych godzinach spędzonych na graniu, pierwsze wrażenie nie znika. Ten styl gier jest znany z tego, że jest czasem upływu czasu i skutecznie zmusza graczy do powtarzania się, monotonnej rozgrywki przez wiele godzin, aby robić postępy. W przeciwieństwie do tego, World of Warcraft będzie nadal rzucał na ciebie różnorodność, a system walki w jego sercu zawiera szybkie, pełne emocji, pełne akcji bitwy, które są zabawne i intensywne, niezależnie od tego, czy walczysz samotnie, czy w grupie. Co więcej, World of Warcraft w końcu osiąga ten długo oczekiwany cel wielu gier multiplayer, co ma sprawić, że gracz poczuje się nagradzany bez względu na to, ile czasu poświęca na pojedyncze siedzenie.

Wynika to z kilku kluczowych powodów. Po pierwsze, World of Warcraft ma przyjemne, szybkie tempo, a szybki i bezproblemowy świat oczywiście ma z tym wiele wspólnego. Poza tym czasy przywracania między bitwami są minimalne, ponieważ nawet te postacie bez czarów leczących wciąż mogą łatwo wyleczyć się z ran, stosując bandaże, jedząc szybki posiłek lub po prostu z naturalnego leczenia. Same bitwy są szybkie i ładnie się skalują, więc spotkania na wyższym poziomie zdają się nie przeciągać. Mimo to tempo walki wydaje się idealnie wyważone, ponieważ nie jest tak gorączkowe, że nieprzyzwyczajeni do szybkich gier akcji poczują się przytłoczeni. Możesz także spodziewać się spotkania z dość inteligentnymi wrogami, którzy będą robić takie rzeczy, jak ucieczka, gdy zostaną ranni, tag team z towarzyszami i użyją przeciwko tobie jakichś nikczemnych specjalnych umiejętności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.